LivingSocial vs Groupon
on Kwiecień 13, 2011 in Internet, News
400 M $ – tyle dofinansowania dostał portal z serii „Grupowe Zakupy”. Środowisko tej branży ze wzburzeniem obserwuje jak powstaje kolejna bańska spekulacyjna. LivingSocial jest znany głównie w USA chociaż jest obecnie największym rywalem Grouponu. Wszystko wskazuje na to, że jego szanse wzrosną zaraz po tym jak jego konto zasili 400 M $. Inwestorzy zaryzykowali swój kapitał w popularną obecnie modę na grupowe zakupy. Informacja o tej decyzji zwiększyła wycenę serwisu do blisko 3 mld $. Inwestorami LivingSocial są min obecnie:
  • Amazon
  • Lightspeed
  • Venture
  • Partners
oraz kilkanaście innych podmiotów. Dzienny przychód (daily deals) zbliżył się do tego samego poziomu co w amerykańskim Grouponie. Czy możemy spodziewać się kolejnego gracza na polskim rynku? Czas pokaże.
Share This Post